Реклама всесвітньо відомого бренду доводить: як і Фонд, за кордоном вкрай стурбовані створюваними образами “чоловіка” і “жінки” в суспільстві

Навколо ролика від бренду Gillette у світі розгорілася палка дискусія. Чи не містить він «козирів» для феміністок?Дійсно позиціює чоловіків як агресивних? Чи як лицарів?

Слоган “Найкраще, що може мати чоловік” творці реклами змінили на “Краще, ким може бути чоловік”. Але як пишуть деякі глядачі у відео  є епізоди агресії.

Люди побоюються, що феміністичний рух використає ролик суто у своїх цілях.

Автори стверджують: в основі реклами – ідея, що чоловік несе відповідальність за свої вчинки, його  поведінка є зразком для наслідування майбутнього покоління. Мовляв, “злі кадри”, які викликали обурення частини аудиторії, не варто сприймати буквально, адже їх зміст, навпаки, засуджують в Gillette. Пояснюють: на інших кадрах –  приклади вірних реакцій представників сильної статі та всі повинні правильно зрозуміти, що «добре, а що – погано».

Все ж багато користувачів накинулися в коментарях на авторів реклами з обуренням, що феміністичний рух «вхопиться за нитку» і зробить даний ролик новим елементом «феміністичної пропаганди».

“Вітаю, Ви втратили свій бізнес. Ви зіпсували Gillette, побачите, як третя хвиля фемінізму нікого не зробить щасливим” – подібні речі, зокрема, писали глядачі  в коментарях.

Команда Фонду нагадує – дітей слід вчити знанням про них самих, ролі чоловіка та жінки, сімейні цінності та про цей світ змалку!

За останні 100 років суспільство еволюціонувало, а як створювати та зберігати родини – ніхто не вчить! Два з трьох шлюбів закінчуються розлученням!

Розв’язання проблеми – розробка та впровадження командою Фонду, 14 вченими та 3 науковими установами інноваційної навчальної програми “ЛЮДИНА.РОДИНА.СВІТ”.

Інтегрований навчальний курс отримує велику кількість схвальних відгуків не лише від найповажніших освітян, а й професіоналів з інших галузей, батьків — зокрема відомих особистостей, а також дітей!

Якщо бажаєте доєднатися до створення кращого майбутнього для наших дітей, країни та зробити благодійний внесок, який піде на друк ще одного посібника “ЛЮДИНА.РОДИНА.СВІТ” – переходьте за посиланням!

Також придбавайте посібники для власних дітей, поширюйте інформацію про інноваційну навчальну програму серед знайомих, в кого є діти! Зовсім скоро вони скажуть вам: “ДЯКУЮ! ”