Експерт: «У Польші 3% бюджету спрямовують на сімейну політику, в Україні 2 роки не діє державна програма підтримки»

Науковець, доцент КНТЕУ Ольга Романенко на презентації освітнього курсу ЛЮДИНА.РОДИНА.СВІТ» зі сцени висловила  переконання: програма Благодійного Фонду Октая Алієва  та подібні їй мають запроваджувати за  податки українців масово в усіх навчальних закладах.

За її словами, є чітка закономірність: економічно найбільше процвітають країни, де в сім’ях  –  стабільні стосунки.

«Тоді діти виховуються у спокої, демонструють успіхи в навчанні. Батьки передають знання, як бути професіоналами,  заробляти гроші, вести бізнес. Діти з нещасливих сімей, виростаючи,  часто взагалі сидять без будь-якої роботи. Зокрема, Польща, Литва, Латвія, Угорщина мають досвід розуміння негативного впливу на суспільство так званої «гендерної ідеології». Від цього відмовляються. Наприклад, у Польщі побоюються демографічної кризи. Є статистика, коли полячка на батьківщині  в середньому народжує 1.2 дитини. Якщо ж мешкає в іншій країні –  2.1.  Це  може призвести до вимирання нації.  З цифр видно – полячки готові народжувати, але їм потрібна підтримка. Тож 3% бюджету спрямовують на сімейну політику. Це у свою чергу і фінансування освітніх програм у школі. В Україні ж державна програма підтримки сім’ї закінчилася в 2016 році», – наголосила Ольга Романенко.

Член Ради молодих вчених при МОН певна: навчання за такими програмами як «ЛЮДИНА.РОДИНА.СВІТ» чи «Школа доподружнього життя» мають фінансувати  в усіх навчальних закладах України коштом податків.

«Знаю, що «ЛЮДИНА.РОДИНА.СВІТ» – єдина подібна програма з грифом МОН для молодших класів. Як викладач вищої школи, рекомендую починати впровадження цього курсу саме змалечку,  продовжувати в середній та старшій ланках школи і в університеті. Керувала в Броварах на волонтерських засадах курсом  про підготовку до вдалого шлюбу для 700  учнів  9-11-х класів. Виховні години отримали схвальні відгуки. Навіть, мої студенти жаліються, що їх вчать успішності, але не у взаєминах.  Розуміючи, про яку важливу тему йдеться, дуже вдячна авторам, реалізаторам  програми «ЛЮДИНА.РОДИНА.СВІТ». Ми з колегами долучаємося до просування ідеї , щоб дані знання запроваджували масово в усіх навчальних закладах.  Коли дитина буде розуміти, хто вона,  цінувати родину, знати про свій рід, то навчиться й патріотизму.  Якщо не розумієш нічого про себе, не цінуєш країну, землю, живеш, як гість», – підкреслила доцент Київського національного торговельного-економічного  університету.